Siemens KG39EAW41 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39EAW41 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Janine 01 30-09-2013
Geschreven voor: Siemens KG39EAW41 wit

Ik ben heel erg tevreden over de Siemens koel/vries combinatie. Hij is ruim en prettig in gebruik. Groenten en fruit blijven lang houdbaar. En als het goed is, is hij ook nog eens energie zuinig. Daarnaast ziet hij er strak uit. Hij is gewoon top. Een echte aanrader dus.

G. Storm 23-09-2013
Geschreven voor: Siemens KG39EAW41 wit

Na het waterpas stellen de stekker erin en na 2 uur was hij op de juiste temperatuur. De indeling is buitengewoon effectief. Vleeswaren en groenten prima gekoeld. Het vriesdeel werkt ook zeer naar behoren. De instellingen zijn makkelijk en overzichtelijk c.q. gebruiksvriendelijk te bedienen en wat ons betreft een fraaie vormgeving met geen uitstekende handgrepen en bijna geen geluidsoverlast.... een verademing ten opzichte van onze oude koel/vriescombinatie. Nu nog een jaar afwachten of de 156 kwh wordt waargemaakt. Ik heb er alle vertrouwen in.